background

2015/07/26

こどもと大地の芸術祭 Echigo Tsumari Art 2015

One day, a colorful train arrived at one local unmanned train station.
ある日 カラフルな電車が小さな田舎の無人駅にやってきました。


A girl approached in awe and reverence.
おんなのこ が おそるおそる近づきます。



Then she realized one boy and his dog were on the train.
"Come on, join us!"
The girl willingly jumped on the train.
そこで 電車におとこのこと犬をみつけました。
「いっしょにおいでよ!」
おんなのこは喜んで電車に飛びのりました。



To be continued...
つづく…


I made today's post into a fairy tale based on Jimmy Liao's work, "Kiss and GoodBye" from Echigo Tsumari Art triennale.😊
His work is awesome!

大地の芸術祭2015が開幕しましたね♪
今年の新作T-325 Jimmy Liao"Kiss & GoodBye"がとってもメルヘンでステキです❤️
それをベースにお噺じたてにしてみました。
つづきは来週かな…😊


0 件のコメント:

コメントを投稿